Coca-Cola er med videre

Bodø/Glimt og Coca-Cola forlenger samarbeidsavtalen med tre nye år.

I flere år har Coca-Cola vært hovedleverandør av mineralvann og kaffe til Bodø/Glimt. Nå forlenger Glimt avtalen med Coca-Cola og tenker stadig ut nye konsepter.

- Vi er veldig fornøyde med å ha med Coca-Cola i come back-sesongen i Eliteserien. De var med oss ned i fjor, og nå er de med tilbake, sier leder for marked og kommunikasjon, Jannike Ramsvik. 

Nye konsepter

Mineralvann og kaffe er svært populært blant de besøkende på Aspmyra stadion. Nå vurderer Bodø/Glimt og Coca-Cola sammen å lage en helt ny profil på kioskene på stadion. 

- Vi ønsker å bidra til at flere folk kommer på Aspmyra stadion og opplever Bodø/Glimt fra tribuneplass. Det håper vi, at vi i samarbeid med Glimt sørge for ved å gjøre fasilitetene på stadion enda bedre, sier salgskonsulent i Coca-Cola, Gøran Knutsen.

Også Ramsvik håper at kioskene kan få en "makeover".

- Det er foreløpig bare på skissestadiet, men vi håper vi kan realisere det i tiden frem mot sesongstart i 2018. Uansett er vi veldig fornøyde med å ha landet avtalen med Coca-Cola over så mange år, sier hun. 

Flere folk, tidligere på stadion

I 2017 bidro Coca-Cola blant annet sterkt til Selfie-konkurransen som gikk på stadion på kampene. Knutsen tror events og et godt kiosktilbud kan være med påt trekke flere folk tidligere på stadion. 

- Vi ønsker å skape aktivitet, slik at folk ser at det skjer ting på Aspmyra i tillegg til fotballkamp. Vi vil ha folk tidligere på stadion, fordi det skjer ting på stadion. Ting vi setter i gang kan spres på sosiale medier, sier han og legger til;

- Vi gleder oss til å følge Glimt i Eliteserien igjen. 

Annonse: