Ny markedsansvarlig i Glimt

Bodø/Glimt har funnet erstatteren til Niklas Aune Johnsen, og dermed fått et ferskt fjes i administrasjonen.

Glimt har lenge lett etter noen som kan ta over som markedansvarlig i klubben, og nå har Glimt endelig funnet rett person. 

- Kjempespennende

Regine Boym er altså ny markedsansvarlig i Bodø/Glimt, og 25-åringen har blant annet en bachelorgrad i journalistikk bak seg. Hun har tatt journalistutdanningen i Bodø, og har et nært forhold til Bodø, og selvfølgelig til Glimt. 

- Jeg var på kamper mens jeg bodde i Bodø, og det er jo umulig å bo i Bodø uten å ha et forhold til Glimt, fortalte hun til Avisa Nordland da hun ble offentliggjort som nyansatt i klubben. 

- Det å få ansvaret for digitale medier i en så stor institusjon som Bodø/Glimt er kjempespennende. Det er nordnorges sterkeste merkevare, og alle vet om Glimt, fortsatte hun. 

Flere søkere

Det har vært en lang søknadsprosess, og flere søkere som var svært interessert i å ta over etter Niklas Aune Johnsen. Leder for marked og kommunikasjon, Jannike Ramsvik, synes det var gøy med såpass mange ivrige søkere. 

- Vi fikk søkere fra hele landet, og det var artig å få en slik bunke med søknader. Jeg tror vi har funnet rett person, sa hun i et intervju med Avisa Nordland. 

Også daglig leder Frode Thomassen er fornøyd med å ha Boym med på laget. 

- Niklas har gjort en veldig god jobb, og det er synd at han slutter. Vi har brukt tid på å fylle skoene hans, men nå føler vi at vi får inn den kompetansen vi ønsker, sa han til AN. 

Vi ønsker Regine Boym nok en gang hjertelig velkommen til klubben, og gleder oss til fortsettelsen!   

Annonse fra Eliteserien: