- Ønsker å engasjere bodøværingene

Bodø/Glimt og Coca-Cola forlenger samarbeidsavtalen

I flere år har Coca-Cola vært hovedleverandør av mineralvann og kaffe til Bodø/Glimt. Nå forlenger Glimt avtalen med Coca-Cola  og ønsker samtidig å satse mer på publikum. 

- Vi er veldig fornøyde med å forlenge vår avtale med Coca-Cola. Et slikt samarbeid er veldig viktig for Bodø/Glimt, sier markedssjef Runar Berg. 

Annonse:

Satser på events

I 2017 kommer Coca-Cola til å satse på mer enn bare levering av drikkevarer for Bodø/Glimt. 2017 blir et år i arrangementets navn. 

- Vi ønsker å bidra til at flere folk kommer på Aspmyra stadion og opplever Bodø/Glimt fra tribuneplass. Det vil vi, i samarbeid med Glimt sørge for ved å øke trykket på arrangementer i sammenheng med kamp, sier salgskonsulent i Coca-Cola, Gøran Knutsen og salgssjef Aleksander Eide.  

Arrangementsjef i Bodø/Glimt, Kent André Aagnes er også fornøyd med at Coca-Cola vil hjelpe Glimt i kamparrangementet. 

- Dette blir veldig bra for oss. Vi ønsker bestandig å gi tilskuerne på Aspmyra en fin opplevelse, og det blir utvilsomt lettere med hjelp fra en stor aktør som Coca-Cola, sier han.

Hva publikum i 2017 kan glede seg til vil de ikke si så mye om enda, men noe kan de avsløre. 

- Vi kommer til å ha konkurranser og premiering på hjemmekampene til Bodø/Glimt. Vi ønsker å skape aktivitet, slik at folk ser at det skjer ting på Aspmyra i tillegg til fotballkamp. Vi vil ha folk tidligere på stadion, fordi det skjer ting på stadion.

 - I tillegg kommer vi til å gå ut aktivt i bybildet for å engasjere bodøværinger for å få flere folk på kamp, avslører Knutsen. 

- Vi gleder oss til å følge Bodø/Glimt i OBOS-ligaen i 2017, avslutter Coca-Cola. 

Annonse: