Markus Fodstad, Frank Andersen og Runar Berg. Bodø/Glimt inngår samarbeid med Ringnes.

Gleder seg over partneravtale med Ringnes

FK Bodø/Glimt og Ringnes har tegnet en hovedpartneravtale for de neste tre årene.

Annonse:

Etter en utrolig fin prosess og mange fine møter, kan vi med glede presentere Ringnes og Pepsi Max som ny hovedpartner hos Bodø/Glimt.

– ​Vi har vel egentlig vært enige lenge om at vi skal leke sammen i 2024 og i årene som kommer, men nå er også alt det formelle på plass, og det gleder oss stort, sier Tom Steffensen, leder for marked og salg i FK Bodø/Glimt.

Avtalen innebærer en god del logoeksponering og synlighet på og rundt Aspmyra Stadion. Og naturligvis vil det da være Ringnes sine produkter som blir å kjøpe i kioskene for publikum.

– Det vi likevel finner mest interessant for vår del er måten vi skal aktivere og gjøre statements sammen med Ringnes og Pepsi Max i avtaleperioden. Avtaler som kombinerer inneholder synlighet og logoeksponering, kombinert med en rekke aktiveringer og nyvinninger trigger både oss og Ringnes, sier Steffensen.

Distriktssjef Frank Andersen i Ringnes er godt fornøyd med avtalen. Foto: Vilde Hiller Rasmussen.
Distriktssjef Frank Andersen i Ringnes er godt fornøyd med avtalen. Foto: Vilde Hiller Rasmussen.

Pepsi Max som merkevare har internasjonalt tatt en sterk posisjon som samarbeidspartner for fotballen, både på herre- og damesiden. Den nye partneravtalen innebærer også en tydelig satsing på kvinnefotballen i Glimt, når Ringnes også kommer inn som hovedpartner i Action Now – Like Muligheter.

– Jeg er veldig glad for at vi i Ringnes har blitt enige med Bodø/Glimt om en samarbeidsavtale. Ikke bare er Bodø/Glimt Norges beste fotballag med en unik posisjon i landsdelen. De har også en spennende tilnærming til bærekraft gjennom programmet Action Now. Det er Norges mest populære brusmerke, Pepsi Max, som skal synliggjøres gjennom avtalen - en kombinasjon som passer perfekt, sier distriktssjef Frank Andersen i Ringnes.

 

Annonse fra Eliteserien: