Publikum Bodø/Glimt før kampen mot Tromsø.

Vil du jobbe i Bodø/Glimt?

Vi har ledig stilling som Arrangements- og salgsansvarlig i FK Bodø/Glimt.

Annonse:

Ledig stilling som:
Arrangements- og salgsansvarlig (100%) i FK Bodø/Glimt


FK Bodø/Glimt er en av Nord-Norges sterkeste merkevarer, og en fotballklubb med en stolt historie. Det er et mål for klubben å alltid være i Eliteserien og å ha et av de beste spillerutviklingsmiljøene i landet. Klubbens virksomhet handler både om sportslige prestasjoner og resultater, men også om å bidra til å skape identitet, fellesskap, begeistring og entusiasme blant folk fra nord. Klubben har sitt tilholdssted på Aspmyra stadion i Bodø, og er en frivillig organisasjon, men hvor toppfotballen i klubben mer er å betrakte som næringsvirksomhet.

Nærmere om stillingen

I FK Bodø/Glimt er det nå ledig stilling (100%) som Arrangements- og salgsansvarlig. Du vil gjennom denne stillingen ha ansvar for arbeidet med å planlegge, utvikle, gjennomføre og kvalitetssikre klubbens kamparrangementer i Eliteserien/NM-cup (15-20 stk per år). I dette ligger også arbeidet med å opparbeide, utvikle og skape en bærekraftig og populær Fanzone (et familiearrangement 2 timer før kampstart). I stillingen ligger også ansvaret for klubbens salg av billetter, sesongkort og oppfølging av billettsystem. I forbindelse med kampdag arbeider det en rekke frivillige, som gjør en fantastisk jobb. Som arrangementsansvarlig vil du ha ansvar for både rekruttering og ivaretakelse av det frivillighetskorps som er nødvendig i forbindelse med klubbens kamparrangementer. I stillingen vil det også være oppgaver knyttet til klubbens generelle markedsarbeid (salg og oppfølging) overfor partnere. Arrangements- og salgsansvarlig rapporterer til klubbens leder marked og kommunikasjon.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

FK Bodø/Glimt søker deg som har et sterkt ønske om å bidra til å gjøre FK Bodø/Glimt til en stabil Eliteserieklubb med stor publikumsoppslutning på våre hjemmekamper. Du vil måtte evne å arbeide målrettet, strukturert og systematisk over tid, samt være kreativ og ha gjennomføringsevne. Vi søker en person som ser muligheter i stedet for begrensinger, som har en optimistisk fremtidstro, og som ønsker å bidra til å styrke klubbens posisjon som kulturbærer og merkevare inn i et spennende tid for byen og landsdelen. Stillingen krever stor arbeidskapasitet. Vi tror at du som et minimum har en Bachelorgrad innen et relevant fagfelt (idrettsadministrasjon, marked, økonomi, kulturfag eller lignende), og at du har relevant arbeidserfaring. Stillingen innebærer et behov for å kommunisere godt både skriftlig og muntlig (språk: norsk/engelsk).


For informasjon om stillingen: Kontakt daglig leder Frode Thomassen tlf.: 91 75 29 73 eller Jannike Ramsvik tlf.: 41 63 34 64.
Lønn etter avtale.
Søknad med CV sendes elektronisk til [email protected]. Søknadsfrist 15. juli 2018.

Annonse fra Eliteserien: