Bli medlem i FK Bodø/Glimt

Her finner du informasjon om hvordan du kan bli medlem i FK Bodø/Glimt.

Annonse:

FK Bodø/Glimt er en selveiende og frittstående organisasjon med utelukkende personlige medlemmer. Klubben er medlem av NIF gjennom Nordland Idrettskrets, hører hjemme i Bodø kommune, og er medlem av Bodø idrettsråd.

For å bli medlem må man akseptere og overholde klubbens og overordnede organisasjonsledds regelverk og vedtak, samt ha gjort opp eventuelle økonomiske forpliktelser til klubben og andre organisasjonsledd i NIF. Klubbens lover i sin helhet kan leses her.

Medlemsåret i FK Bodø/Glimt gjelder fra årsmøte til årsmøte.

Som medlem har du disse fordelene:

• Stemmerett på årsmøtet.
  • 10 prosent rabatt på ordinære varer i Glimt-shop'en.
  • Klubbens eget nyhetsbrev sendt til din epost.

Ønsker du å bli medlem?

Søknad om medlemskap gjøres enklest gjennom Norges Idrettsforbunds nettside Min Idrett (opprett bruker første gang).

Faktura for ditt medlemskap vil bli tilsendt så snart du er registrert i vårt medlemsregister.

Medlemskontigenten er kr 200,- inkl. adm.gebyr.

Har du spørsmål eller problemer med registrering, ta gjerne kontakt med oss direkte på [email protected] eller kom innom på Aspmyra i 1.etasje, siden ut mot kunstgressbanen.

Takk for at du ønsker å ta eierskap i FK Bodø/Glimt!

Annonse fra Eliteserien: